Воскресенье, 05.05.2024, 05:23Главная | Регистрация | Вход

Форма входа

Поиск

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Каталог статей
Главная » Статьи

Всего материалов в каталоге: 270
Показано материалов: 221-240
Страницы: « 1 2 ... 10 11 12 13 14 »


Линость учителя | Просмотров: 1768 | Author: И. Атватер. | Добавил: Welcome | Дата: 20.08.2009 | Комментарии (0)


Статьи | Просмотров: 1170 | Добавил: Welcome | Дата: 20.08.2009 | Комментарии (0)


Разное | Просмотров: 694 | Добавил: Welcome | Дата: 20.08.2009 | Комментарии (0)

Описание: Пристрастие к видеоиграм - что это? Каковы границы этого явления, его симптомы, как с ним справляться? Насколько широко оно распространено? И прежде всего - можно ли выявить это состояние медицинскими способами? В первой части данного очерка мы даём слово исследователям, психологам, медицинским работникам и даже игрокам, чтобы выяснить, что они думают о причинах и следствиях пристрастия к видеоиграм, о значимости явления как такового, и потенциале будущих научных разработок. Во второй части - которая появится на следующей неделе - мы рассмотрим проблему глазами игроделов, а заодно познакомимся с некоторыми примерами того, как она проявляет себя в реальной жизни.
Статьи | Просмотров: 1670 | Добавил: Welcome | Дата: 20.08.2009 | Комментарии (0)

Часто діти не встигають в силу своїй повільності. І перше що роблять батьки та вчителі – сваряться на дітей та докоряють у ліні. Але це дуже велика помилка.  «Швидкими» такі діти не зможуть стати, як би ви не намагалися. 

Такі діти справді особливі і як ніхто потребують індивідуального підходу. Але в сучасній школі це досить важко. Їх намагаються не помічати, або вимагають від них неможливого: «робити швидше!». Саме тому починаються проблеми, знижується успішність. Але повільні діти – не «тупі», справа зовсім не в здібностях, а у дуже високому темпі роботи на уроці.
Дисциплина на уроке | Просмотров: 2586 | Author: Анна Александровна Ерофеева | Добавил: Welcome | Дата: 20.08.2009 | Комментарии (1)

Якщо уважно подивитися на дітей (особливо підліткового віку), то стає зрозуміло, що саме невпевненість у своїх силах являється основною проблемою для багатьох із них. Ці діти не стануть порушувати дисципліну, нічого зайвого не скажуть, не стануть сперечатися. Така поведінка не заважає вчителю проводити урок, тому не викликає підозри чи переживання.                                           
 
Але невпевненість у собі – це велика проблема для сучасного учня.
Дисциплина на уроке | Просмотров: 1944 | Добавил: Welcome | Дата: 20.08.2009 | Комментарии (0)


Дисциплина на уроке | Просмотров: 2284 | Author: Анна Александровна Ерофеева | Добавил: Welcome | Дата: 20.08.2009 | Комментарии (0)

Все частіше у класі зустрічаються діти із агресивною поведінкою.  Часто буває так, що не зважаючи на старання вчителя та батьків агресивність дитини не зменшується. Як же правильно поводитись із такою дитиною? Спілкування з агресивною дитиною потребує стриманості та високого самоконтролю зі сторони дорослих. У таких дітей почуття вини, порушення рівноваги не проходять, навіть якщо їм вдається направити на когось свої негативні емоції.  Але в першу чергу таким дітям необхідно дати зрозуміти, що дорослий – їх союзник, помічник у вирішенні цих внутрішніх проблем. Агресивні діти повинні зрозуміти, що їх люблять і сприймають такими, як вони є, але саме їх вчинки псують усе враження, до того ж й у самих не викликають задоволення. 
Дисциплина на уроке | Просмотров: 2531 | Author: Анна Александровна Ерофеева | Добавил: Welcome | Дата: 20.08.2009 | Комментарии (0)


  Яку ж дитину можна назвати гіперактивною?  На що треба звернути увагу?

·       Неспокійні дії дитини                                                                                                                                  Невгамовність                                                                                                                         Дитина не терпить одноманітних занять                                                                           Прибуває у постійному русі                                                                                                                                               Іноді спостерігається агресивна поведінка                                                                                                                                         Погано контролює свої емоції, у тому ж числі й гнів.                                                                                                                                               Часто порушує правила. Погано організований.                                                                                                                

Кожен з цих при знаків , якщо його роздивлятися окремо, ні про що не говорить, але якщо декілька з них об’єднати -  це вже привід для хвилювання.       
 

 


Дисциплина на уроке | Просмотров: 2706 | Author: Анна Александровна Ерофеева | Добавил: Welcome | Дата: 20.08.2009 | Комментарии (0)

 Врахування індивідуальних особливостей кожного учня - можливо це і є головна проблема сучасного вчителя? Кожна дитина – це індивідуальні властивості нервової системи, темперамент, інтереси, здібності, особливості мислення, уяви, пам’яті, емоцій, вольових дій, життєвий досвід, активність, темп роботи, швидкість засвоєння навичок тощо. Деякі з цих особливостей мають генетичний характер, а деякі –та формуються протягом життя.    Тому таке величезне значення сьогодні має психолого-педагогічний супровід.  Знайти в кожному учні сильні сторони, задатки, схильності, а також передбачити та унеможливити  появу небажаних рис характеру – одна з виховних задач кожного педагога. З

Тому пропаную вам саме зараз перейти до ознайомлення з деякими індивідуальними психологічними особливостями:

Успешный урок | Просмотров: 2249 | Author: Анна Александровна Ерофеева | Добавил: Welcome | Дата: 20.08.2009 | Комментарии (0)

Врахування  вікових особливостей
5-11 класи
Успешный урок | Просмотров: 2371 | Author: Анна Александровна Ерофеева | Добавил: Welcome | Дата: 20.08.2009 | Комментарии (0)

Врахування  вікових особливостей
Успешный урок | Просмотров: 2657 | Author: Анна Александровна Ерофеева | Добавил: Welcome | Дата: 20.08.2009 | Комментарии (0)

Врахування  вікових особливостей
для учителей | Просмотров: 3878 | Author: Анна Александровна Ерофеева | Добавил: Welcome | Дата: 20.08.2009 | Комментарии (0)

Врахування  статєвих особливостей
Успешный урок | Просмотров: 1187 | Author: Анна Александровна Ерофеева | Добавил: Welcome | Дата: 20.08.2009 | Комментарии (0)

Таємниці домашнього завдання
Успешный урок | Просмотров: 2530 | Author: Анна Александровна Ерофеева | Добавил: Welcome | Дата: 20.08.2009 | Комментарии (0)

Не залежно від того, являєтесь ви молодим вчителем, або вчителем «зі стажем» вам однаково корисним буде прочитати наступні рекомендації. Молодим, для того щоб відразу навчатися правильно планувати свій урок, а вчителі професіонали можливо знайдуть для себе щось нове та корисне. 
Успешный урок | Просмотров: 1590 | Author: Анна Александровна Ерофеева | Добавил: Welcome | Дата: 20.08.2009 | Комментарии (0)

Вчитель – це більш ніж професія! Але справжній вчитель – це завжди учень. Для того щоб оволодіти мистецтвом навчати  потрібно самому постійно рухатись у перед, здобувати знання та обожнювати цю професію. Але перш за все нам необхідно пам’ятати, що діяльність вчителя  - це постійний та суттєвий вплив на змінний, чуттєвий та суперечний світ дитини.


Дисциплина на уроке | Просмотров: 3367 | Добавил: Welcome | Дата: 20.08.2009 | Комментарии (1)

Copyright MyCorp © 2024 | Конструктор сайтов - uCoz