Вимоги до вчителя, який працює з обдарованими учнями
Вимоги до вчителя,
який працює з обдарованими учнями
Глибоке знання свого предмета і
вільне володіння ним.
Уміння найефективнішими методами
передати знання учням, враховуючи рівень їх інтелектуального розвитку.
Уміння сформувати позитивні якості
загальнолюдської моралі у своїх учнів, не поранивши їх душ.
Уміння бачити в кожній дитині
неповторну особистість і вміння передбачати результати своєї праці.
Уміння враховувати суб'єктивні та об' активні закономірності і випадкові фактори.
Постійно шукати нові форми і методи
роботи, впроваджуючи нові наукові ідеї, технології у навчально-виховний
процес.
Сприймати дитину такою, якою вона є.
Виявляти у вихованців такі якості,
об'єктивність, зацікавленість, відвертість у судженнях, емпатію.
У спілкуванні з учнями зберігати
конфедиційність, дотримуватися у ставленні до них принципів свободи
вибору, добровільності у наданні допомоги.
Педагог повинен досконало володіти
методами, прийомами та формами проведення педагогічних спостережень,
діагностики, бесід, індивідуальних і групових занять і консультацій.
Повинен уміти організувати рефлексію,
моделювання, прогнозування життя і діяльності учнів.