Пятница, 19.04.2024, 21:33Главная | Регистрация | Вход

Форма входа

Поиск

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Каталог статей
Главная » Статьи » Психология для учителя » Успешный урок

Психологічні поради вчителю частина1

Врахування  статєвих особливостей.

Сьогодні статеву неоднаковість ніхто не стане спростовувати. Вона має як біологічну, так і соціальну основу, що  проявляється у особливостях будови тіла, мозку, обличчя, фізіологічних та психічних ознаків.  На сьогоднішній день було проведено величезну кількість наукових досліджень та зроблено багато цікавих та корисних відкриттів. Ними широко користуються уважні та чемні батьки.  Процес виховання і навчання хлопчиків та дівчат проходить неоднаково.  Але нажаль ця тема якось дуже повільно проникає у сучасну педагогіку, хоча її знання можуть статися в допомозі  кожному вчителю.

Почнемо знайомство із «нашими  різницям» з прямих фактів:

Ø     Мозок чоловіка у середньому важить на 200 грамів більше за жіночий. Однак це не ніяк не впливає на рівень інтелекту. 

Ø     Серце здорового чоловіка б’ється повільніше – приблизно 65 ударів за хвилину, у (жінки близько 72)

Ø     Чоловіки гірше піддаються гіпнозу та навіюванню.

Ø     Психічний дискомфорт жінки відчувають вдвоє частіше. Однак жінки легше переносять стрес.

Ø     У жінок швидше протикає обмін речовин

Ø     Бесоніцей страждає 60 % жінок і 40% чоловіків.

Ø     Кожа жінки у 10 разів чуттєвій чоловіків.

Ø     Чоловіки краще координують дії та орієнтуються у просторі (саме це дозволяє ім. бути кращими водіями)

Ø     Жінки швидше та  на довше запам’ятовують, легше оволодівають інформацією, лікують та швидше розмовляють.

Ø     У чоловіків вищі математичні та технічні здібності (це  головна причина професійного вибору)                                                                                

Подпись: Хлопцю буде складніше висловити без підготовки свою думку. Хлопці думають мовчки та легше стримують емоції.. Хлопці неуважні до деталей. Хлопцям легше вивчати математику, креслення. Хлопці більш впевнені у собі і спокійніше реагують на зауваження. Хлопцям до вподоби елемент змагання на уроці. Хлопців відволікає будь яки неспокій. Хлопцям дуже важко робити обидва діла разом. Наприклад писати переказ та слухати як робити домашнє завдання, або думати над якимось питанням. Хлопці краще освоять матеріал, якщо він буде доповнений науковими фактами. Хлопці краще запам’ятовують візуальну інформацію до них дуже доречна приказка «Краще один раз побачити, ніж десять разів почути» . Подпись: Дівчатам легше писати твори, роздуми та перекази. Дівчата краще та скоріше оволодіють мовами. Дівчата краще розуміють мову мімікі та жестів, тому для них буде достатньо вашого погляду. Дівчата значно довше підтримують мозкову працездатність. Дівчатам більш сподобаються рольові ігри на уроці. Дівчата більш чуйні тому їм більше подобається література, етика, психологія. Предмети, зорієнтовані на духовний світ людини. Дівчата краще виконують однотипну роботу. Дівчата більш відповідальніші. Дівчатам більш подобається відповідати усно. Вони краще думають вголос. У дівчат краще музичний слух, а також вміння розрізняти запахи. Дівчата більш полюбляють школу, особливо за можливість спілкування, та самореалізації.Таким чином, виявляється що жінки перевершують чоловіків у вербальних здібностях, а чоловіки сильніше у візуально-простірних здібностях. Тому сучасному вчителю буде корисним пам’ятати, що:

 

Особливу увагу надавайте вихованню хлопців. Так повелося, що більших успіхів у шкільному  навчанні досягають дівчата, завдяки їх більшій працездатності та відповідальності. Тому дівчата знаходять задавільнення своїх потреб та здібностей саме в школі. А хлопцям частіше трапляється шукати шляхи самореалізації за межами школи. Частіше це спортивні захоплення. Однак, слід пам’ятати, що дівчата краще орієнтуються у ситуації та легше змінюють свої захоплення, друзів, частіше працюють над характером. Тому у післяшкільному житті невпевнена, сором’язлива дівчина, може стати досить цікавою, активною людиною. Але з хлопцем справи  обстоять зовсім інакше.

Дуже часто трапляється так, що слабкі риси хлопця переходять у зріле життя. Таким чином надійні, дружелюбні, здібні діти зберігають ці риси й у 45 років, а невпевнені, скромні, самокритичні хлопці стають такими ж неактивними та залежними чоловіками, які часто ведуть самотнє життя.                                                                                      Але деякі чоловіки напроти, сильно змінюються з часом.  Іноді трапляється й так,  що ті  хлопці які вели бурне життя, полюбляли ризикувати, порушували дисципліну,  стають  спокійними, витриманими чоловіками. Нажаль такі зміни трапляються не часто. 

Тому якщо вчитель приложить деякі зусилля та навчиться використовувати знання о статевих особливостях на практиці, це не тільки зробить його урок цікавим та доступним для всіх учнів, а й дуже корисне впливатиме  на виховання підростаючого покоління.

Категория: Успешный урок | Добавил: Welcome (20.08.2009) | Автор: Анна Александровна Ерофеева
Просмотров: 1186 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2024 | Конструктор сайтов - uCoz