Здається все добре зрозуміло, але як цього
досягти вчителю?Пропаную вам принциписпілкування з агресивними дітьми.
ØПам’ятайте, що заборони, та
підвищення голосу – самі неефективні способи у виправленні агресивності.
ØДайте можливість таким дітям
своєчасно виплеснути напруження за допомогою фізкультурних хвилинок, читання
вголос, хором тощо.
ØСлідкуйте за своєю поведінкою і
за тим, контролюйте свійгнів, не
надаючи йому форму погроз та звинувачень.
ØВажливо, щоб дитина зрозуміла,
що вона потрібна в класі, що її цінують та приймають. А для цього вам необхідно
дізнатися про інтереси та здібності такого учня. Та перевести активність у
корисне русло.
ØТаким учням слід частіше
надавати можливість працювати в групах, де успіх залежить від колективної
роботи, вміння спілкуватися, домовлятися.
ØОдин із самих корисних способів
змінити поведінку дитини – це піймати її на хорошому вчинку.Кожен раз, коли дитина стримує себе і не
починає бійку, просто відмітьте, що вона стала сильнішою. Дитина реагує на
похвалу, користуйтеся цим, для того, щоб зробити добру відношення –
звичкою.
ØВведіть штрафні санкції. Це може
бути додаткові домашні завдання, виключення із ради класу. Головне, щоб учень
знав про можливі наслідки своєї поведінки.
ØДопоможуть класні години,
депіде мова про почуття, емоції, та
методи їх контролювання. Головне, щоб під час таких уроків було менше
монологів, але не у якому разі не акцентуйте увагу класу на проблемних дітях.