Понедельник, 29.04.2024, 03:05Главная | Регистрация | Вход

Форма входа

Поиск

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Каталог статей
Главная » Статьи » Документация » Документы

Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів системи загальної середньої освіти

                3. Матеріально-технічне оснащення

 

     3.1. Робочий   кабінет   практичного  психолога  (соціального

педагога) рекомендується укомплектувати:

     меблями: письмовий та журнальний стіл,  стільці,  2-3 крісла,

шафи   секційні   для   зберігання   книг,    навчально-методичних

матеріалів, довідково-інформаційної документації, архіву тощо;

     сейфом для зберігання обліково-статистичної  документації  та

документації   для  службового  використання,  аудіо-відео  касет,

дискет тощо;

     килимами для підлоги та пилососом для їх чищення;

     оргтехнікою: комп'ютером,  принтером, ліцензованим програмним

забезпеченням,   сканером,   ксероксом,  телевізором,  диктофоном,

аудіовідеотехнікою з достатньою  кількістю  касет,  діагностичними

засобами, проекційною апаратурою та пристроями для її використання

(екран,  зашторювання,  пульт дистанційного  управління  та  ін.),

кольорово-освітлювальною  системою,   освіжувачем  та  іонізатором

повітря, засобами зв'язку тощо;

     канцелярськими приладдями:   папером  (білим  та  кольоровим)

форматом А4,  блокнотом АЗ,  фліп-чартом, маркерами, фломастерами,

матеріалами для творчих занять (клей,  пластилін,  фарби, іграшки,

ляльки та ін.) тощо.

 

     3.2. Обладнання навчального психологічного  кабінету.  Робочі

місця учнів (дітей) і практичного психолога (соціального педагога)

обладнуються  відповідно  до  вимог  наукової  організації  праці,

ергономіки,   з   дотриманням   правил   техніки   безпеки.   Вони

обладнуються  з   урахуванням   специфіки   діяльності   кабінету;

     психо-діагностична робота,   викладання   навчальних  курсів,

психологічна  просвіта  учасників   навчально-виховного   процесу.

Робочі  місця  учнів  (дітей) - столи,  які зручно переміщувати по

кабінету.  З шаф найбільш зручними є секції,  що  мають  пересувні

полички і напівполички;

     психологічні тренінги,       практикуми,       розвантаження,

психотерапія.  Приміщення  устатковується 10-15 м'якими кріслами з

високими  підголовниками  і  вмонтованими  в  них   гніздами   для

підключення   індивідуальних   наушників,   килимом  для  підлоги,

природно-декоративними елементами  (рослини,  акваріуми,  фонтани)

тощо.

     Навчальний психологічний      кабінет       багатопрофільного

використання може обладнуватись і іншим устаткуванням, виходячи із

специфіки діяльності та функціонального призначення.

 

     3.3. Психологічний    кабінет     оснащується     комплектами

підручників  по класам (групам),  навчально-методичних посібників,

методичних рекомендацій,  затверджених навчальних програм, фахових

періодичних  видань  (журнали  "Практична  психологія та соціальна

робота",  "Журнал  для  батьків",  "Обдарована  дитина"  та  ін.),

тестових методик, бланків, допоміжних матеріалів.

 

     3.4. Облік   товарно-матеріальних   цінностей  психологічного

кабінету навчальних закладів здійснюється в установленому порядку.

 

              4. Матеріали та документація кабінету

 

     Матеріали та     документація     психологічного     кабінету

розділяється за категоріями:

     1. Нормативно-правова.

     2. Навчально-методична.

     3. Довідково-інформаційна.

     4. Обліково-статистична.

     5. Для службового використання.

 

     4.1. До  нормативно-правових  документів   належать:   закони

України,  постанови  Верховної  Ради  України,  Кабінету Міністрів

України,  накази,  розпорядження.  Положення Міністерства освіти і

науки  України,  управлінь  (відділів)  освіти  і  науки  місцевих

державних  адміністрацій  щодо  діяльності  психологічної   служби

системи освіти України.

 

     4.2. До навчально-методичних матеріалів належать: підручники,

навчально-методичні посібники,  збірники методичних  рекомендацій,

навчальні програми (плани), фахові періодичні видання тощо.

 

     4.3. До    довідково-інформаційних    матеріалів    належать:

матеріали  науково-практичних   конференцій,   семінарів,   нарад,

тематичні  проспекти  (буклети),  доповіді,  виступи  на педрадах,

навчально-тематичні плани роботи з учнями (дітьми),  педагогічними

працівниками, батьками тощо.

 

     4.4. До   обліково-статистичних  документів  належать:  облік

товарно-матеріальних цінностей  психологічного   кабінету,   плани

роботи   практичного   психолога  (соціального  педагога)  на  рік

(місяць), форми статистичної звітності встановленого зразка тощо.

 

     4.5. До матеріалів для службового використання належать:

     індивідуальні картки  психолого-педагогічного діагностування,

журнали       індивідуальних        консультацій,        протоколи

корекційно-відновлювальної    та  розвивальної  роботи,  матеріали

психолого-педагогічних  консиліумів,   тексти   (ключі)   тестових

методик, опитувальники, анкети, бланки відповідей тощо.

     Доступ до обліково-статистичних документів та документів  для

службового   використання   регулюється  завідуючим  психологічним

кабінетом відповідно до положень Етичного  кодексу  психолога  (за

винятком офіційних звернень правоохоронних і судових органів).

     Крім того,  в  психологічному  кабінеті  має  бути   наступна

інформація:

     список телефонів (адреси) місцевих  спеціалізованих  центрів,

служб, консультацій медико-психологічного профілю;

     телефони (адреси)  районного  (міського),  обласного  центрів

практичної психології і соціальної роботи (методистів-психологів).

Категория: Документы | Добавил: Welcome (25.01.2010)
Просмотров: 1651 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2024 | Конструктор сайтов - uCoz